Finalisten Galjaardprijs ’24 bekend
Na een dag vol interessante pitches van de 10 genomineerde communicatie projecten met een relevante maatschappelijke bijdrage heeft de Galjaard vakjury 5 finalisten voor de 2024 prijs gekozen. De criteria zijn: innovatief qua communicatie aanpak, effectief qua resultaat en inspirerend voor vakgenoten.
De 5 finalisten
In de race voor de 2024 Galjaard publieks- en juryprijs zijn (in willekeurige volgorde):
- Gemeente Tilburg met de campagne ‘Geldzorgen? Ik help je graag’. Dit project benadrukt dat toegang tot schuldhulpverlening laagdrempelig is en moedigt mensen aan om vroegtijdig hulp te zoeken.
- Gemeente Urk met de Eindejaarscampagne ‘Ons mooie dorp maak je niet kapot’ focust op het creëren van bewustwording over het gevaar van zwaar vuurwerk.
- Gilde opleidingen met hun campagne ‘Vandaag maak ik een keuze’ wil het thema studiekeuze positief laden.
- Groningen Bereikbaar met ‘Operatie Ring Zuid’ richt zich op het bereikbaar houden van Groningen tijdens de aanleg van de nieuwe zuidelijke ringweg.
- NS voor hun initiatief ‘#wijstaanstil’ wat aandacht vestigt op het groeiende aantal gewelds- en agressie-incidenten tegen NS personeel.
Stem voor publieksprijs
Op 7 november ’24 PubCom dag wordt bekend wie de Galjaardprijs voor het beste communicatieproject in de publieke sector wint. Vanaf 17 oktober kan je stemmen op je favoriete finalist voor de publieksprijs. Zie www.pubcom.nl voor stemmen en aanmelden.
Comments are closed.